Az idei év első felében a turisztikai attrakciók üzemeltetőiben jogosan merül fel a kérdés - Milyen jegyrendszerre van szükség, egyáltalán mire van szükség, hogy megfeleljek a törvényi előírásoknak és egyben egy hasznos eszközhöz is jussak?
1. Legyen egyszerűen bevezethető
A lehető legkevesebb gond legyen a rendszer bevezetésével, integrációjával, akár új vagy meglévő rendszer esetén. A digitális átállás, az oktatás nehézségekkel fog járni, ezért könnyen betanítható, mindenki számára áttekinthető szoftvert válasszunk.
2. Legyen egyszerűen kezelhető, de a háttérben valójában összetett rendszer
Egy programban valósuljon meg a jegyrendszer kialakítása és a mindennapi működés kiszolgálása, minden szükséges funkciót magába foglalva. Ha nem kellően egyszerű, nehezen kezelhető rendszert választunk, akkor nehézkes lesz a rendszerek használata, a kollégák fejlesztése. Az átláthatóság veszélybe kerül, főszezonban összeomlik a munkafolyamat, melynek következménye az elégedetlen vendégek és a kimerült dolgozók.
A jegyrendszer kiválasztása az egyik legfontosabb feladat az attrakció üzemeltetése szempontjából.
Érdemes időt szánni rá és olyan rendszert választani, ami hosszútávon támogatja, segíti az attrakcióhoz kapcsolódó értékesítést és adminisztrációt.