Jegyrendszerrel dolgozok. Fontos a support?

A rövid válasz: IGEN.

A kicsit hosszabb válasz: nagyon fontos. Bármilyen informatikai rendszer életében előfordulhat, hogy vagy a rendszer vagy a munkaerő hibájából, de akár valami teljesen kívülálló okból (pl. áramszünet) nem úgy működik, ahogy azt elvárnánk. 

Ilyenkor mi következik egy jegyrendszer esetében:
  • hosszú sorok = vendégpanasz, bevételkiesés
  • nem tud a vendég belépőt vásárolni, vagy a beléptetés maga nem működik = ismét csak vendégpanasz és bevételkiesés
  • kétségbeesett munkaerő, akinek egyszerre kell vendégpanaszt kezelni, illetve helyreállítani az esetleges informatikai problémát = egyik oldalon megbízható munkaerőt veszíthetünk a másik oldalon ismét a vendégpanasz áll

Azt tehát egyértelmű, hogy a telefonos ügyfélszolgálat rendkívül fontos szerepet játszik a turisztikai attrakciót üzemeltetők, rendezvényszervezők támogatásában és a problémák megoldásában, mivel még mindig ez az egyik leggyorsabb és leghatékonyabb támogatói felület az online support mellett.

Előnyök:
  • a support lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy azonnal kapcsolatba lépjenek egy élő emberrel, aki segíthet nekik a jegyvásárlás során felmerült problémák azonnali megoldásában.
  • professzionális támogatás, a felmerült kérdésekre gyorsan és hatékonyan válaszolnak, így az ügyfeleknek nem kell túl sok időt tölteniük a problémák megoldásával, nem kell aggódni a technikai problémák miatt.
  • biztonságérzetet tud nyújtani a munkaerő számára, hogy elérhető a támogatás
  • biztosítja, hogy a vendégek már a „kapuk előtt” pozitív élményben részesüljenek.
  • A support marketingként is felfogható, mivel ha folyamatosan minden rendben van és működik, akkor az attrakcióhoz kapcsolódó pozitív tapasztalatok vezetnek visszatérő vendégekhez, illetve a törzsvendégek egyben marketingfelületünkké is válnak, és segítenek új látogatókat toborozni.

Milyen support-szolgáltatást válasszak tehát:
  • álljon rendelkezésre a nyitvatartási időmet lefedve
  • a rendszert tökéletesen ismerő és jelentős ügyfélkezelési tapasztalattal bíró szakembergárda válaszoljon a kérdésekre, ne pedig egy chatbot
  • képes legyen a kasszában dolgozók betanítására és a napi szintű munka támogatására
  • telefonon és online egyaránt elérhető legyen


Összefoglalva elmondhatjuk, hogy az attrakciók számára fontos olyan jegyrendszer mellett letenni a voksot, amely biztosítja a support lehetőségét, hiszen ez tudja biztosítani a napi szintű zavartalan működést, ha a jegyvásárlás során bármilyen nehézséggel szembesülünk.

9700 Szombathely, Semmelweis Ignác utca 2. • info@jegyntak.hu