Kerüljük el, ha jót akarunk
A főszezoni időszak a legfontosabb minden turisztikai attrakció életében. Egész évben erre készülünk, nem csupán a bevételeket, de a szolgáltatások minőségét is maximalizálnunk kell a hosszútávú túlélés érdekében. Néhány negatív vendégvélemény hatalmas károkat okozhat a költségvetésben.
A rossz értékelések arányban állnak a belépés előtti várakozási idő hosszával, hiszen, ha már a szolgáltatás elérése előtt negatív érzéseket generálunk, nagyon nehéz lesz azt a nap végére pozitív irányba fordítanunk.
Vizsgáljuk meg a sorban állas okait és következményeit az üzemeltetés és a látogató oldaláról is:
Üzemeltetés:
Az okok: Az attrakció esetében a sorban állas okai egyértelműek; kevés kassza/beléptetési pont valamint leterhelt és nem minden esetben képzett munkaerő.
A következmények: Elégedetlen vendégek, negatív vendégkommentek, romló vonzerő, azaz már rövidtávon is jelentős forgalomveszteség. (Nyári időszakban nem lehet megfeledkezni az egészségügyi biztonságról sem, hiszen a napsütésben sorban állok hidratálásáról is gondoskodni kell, nem beszélve a negatív vélemények lehetőség szerinti helyszíni csökkentéséről.)
Látogató:
Okok: A turisták esetében a sorban állas oka triviális, forgalmas napon érkezett és még nem rendelkezik jeggyel. Mást az ő számlájára nem róhatunk fel.
Következmények: Az ő fejében, mindenképpen a szolgáltató lesz a hibás, negatív érzetet keltünk benne, veszélyeztetjük a biztonságát, az élményérzetét, csökken az általa elképzel ár-érték arány, amit a szolgáltatásunkért fizet, hiszen éppen A NYARALÁSÁT rontjuk el, pedig ő megérdemelné a kényeztetést, a teljes pihenést.
Az attrakciók feladata tehát a látogatói élmény növelése már a szolgáltatás igénybevétele előtt. A megoldás pedig a digitális technológiák elterjedésével egyértelművé és könnyen elérhetővé vált.
A hosszú sorok megszűntetése a pénzárak előtt megoldható egy egyszerű lépéssel; biztosítsuk az online jegyvásárlás lehetőségét! Hogy milyen jegyrendszer kell ehhez arról itt írtunk korábban.
Előnyei:
Nagyon fontos megértenünk, hogy a jelenkor kihívásai a jövőben a napi működés része lesz, és már most is az. Ezért is javasoljuk minden partnerünknek, hogy nézze át jelenlegi rendszerét, hogy alkalmas-e az online jegyértékesítésre, vagy a kötelező NTAK adatszolgáltatásra, hogy akár a hosszú sorok elkerülése mellett milyen más további szolgáltatások bevezetésével tudja bevételeit és ügyfelei elégedettségét növelni.
Kérje partnerünk segítségét ehhez, töltse ki kérdőívüket és felkészült kollégáik segítik Önt és vállalkozását továbblépni. A kérdőív itt érhető el: https://citypay.hu/kerdoiv