A jogosulatlan belépés vagy „téves” kedvezményhasználat probléma.
Minden attrakció esetében, legyen az fürdő, strand, múzeum, kastély, állatkert vagy éppen egy koncert vagy előadás előfordult már, hogy olyanok is bejutottak, akik nem vásároltak jegyet. Az ügyeskedő vendégek másik típusa, akik számukra nem érvényes kedvezményeket vesznek igénybe.
Ezekre néhány példa:
Számtalan érdekes esettel és agyafúrt megoldással találkoztunk már, de szívesen tanulunk Önöktől is. Kérjük, hogy a legbámulatosabb vendégtrükköket amikkel a jegyvásárlás során találkoztak, küldjék el a info@jegyntak.hu címünkre!
Sajnos arra is van példa, amikor a saját dolgozóink élnek vissza a rendszer esetleges tökéletlenségével, és a kedvezményadási lehetőséget nem a megfelelő módon használják fel, vagy éppen teljes mértékben megkerülik a hivatalos jegyvásárlást. A napokban is találkoztunk egy ilyen hírrel.
Az illetéktelen belépések vagy éppen a kedvezmények rosszindulatú kihasználása komoly problémát jelent az üzemeltetők számára.
A megfelelő online jegyrendszer, mindezekre megoldást nyújthat, hiszen lehetővé teszi a jegyek előzetes megvásárlását is, támogatják a helyszíni értékesítést, de a megvásárlás helyétől függetlenül biztosítja a belépéskor való érvényesítést is. Nem mellékesen az NTAK-adatszolgáltatást is elvégzi helyettünk.
Az online jegyrendszer előnye az is, hogy csökkentheti a hosszú sorokat a jegyvásárláskor, ami fokozza a vendégélményt. Emellett az online jegyrendszer lehetőséget ad a jegyárak és kedvezmények egyszerűsítésére is, és megkönnyíti a látogatók számára, hogy megtalálják a számukra megfelelő jegyeket.
Kérje partnerünk segítségét ehhez, töltse ki kérdőívüket és felkészült kollégáik segítik Önt és vállalkozását továbblépni. A kérdőív itt érhető el: citypay.hu/kerdoiv