Korunk digitális világában nem elképzelhető, hogy egy vállalkozás, aki a szolgáltatását értékesíteni szeretné, ne rendelkezzen honlappal.
Az iskolás korúaktól egészen az idős korosztályig a legfőbb információforrássá az internet vált. 2022-ben az EU-ban a 16-74 évesek 91%-a használta az internetet, 75%-uk pedig vásárolt vagy rendelt árut/szolgáltatást magáncélra, míg Magyarországon magasabb, 78,4%-os aránnyal találkozhattunk 2022-ben. (Teljes cikk)
Ezeket a számokat figyelembe véve nem lehet kérdés, hogy a turisztikai attrakcióknak (strand, fürdő, múzeum, vár, kastély állatkert, kalandpark, vidámpark, védett természeti terület bemutatóhelye, rendezvények, stb.) is létkérdéssé vált a honlapon keresztüli jegyértékesítés biztosítása.
Azon kívül, hogy a vendégek ezt a lehetőséget megkövetelik, számtalan előnnyel is jár a látogatók és a szolgáltatók számára is:
Vendégek előnyei:
A holnapon keresztüli jegyértékesítés sok előnnyel jár mind az utazók, mind a turisztikai attrakciók számára. Az utazóknak kényelmes és időtakarékos megoldást nyújt, míg az attrakcióknak lehetővé teszi a forgalom- és kapacitástervezést, valamint az NTAK-adatszolgáltatást is.
Egyszerűen, az online jegyértékesítés növeli a turisztikai attrakció hatékonyságát és versenyképességét a piacon.